poniedziałek, 19 maja 2014

znów zapomniałam o tytule... babcia Scarlett

miałam pranie wywiesić. zupę ugotować, kawę wypić i jeszcze kilka innych rzeczy miałam. zanim Te wstanie. 
ale znalazłam u mojaalis. i przeczytałam.



"Polki były najpiękniejszymi dziewczynami w obozie. Od razu można było poznać, że idą Polki."



i jeszcze to:

"Zawsze miałam w świadomości, że to, co człowiek robi, powinien polubić.

Polubić albo zmienić? 

Polubić, jeżeli sytuacja jest nie do zmiany. Bo dorosły może decydować, ale jak jestem dzieckiem i mam sytuację przymusową, to nie ma innego wyjścia. Wyrzucałam z głowy rzeczy nieprzyjemne, nie rozmyślałam, mówiłam: 'To jutro'. Zapewniam pana - ta metoda daje efekty. Moje późniejsze życie potwierdziło, że to jedyny sposób, żeby się uchronić przed nieszczęściem."




no i jeszcze jedno:

"Proszę pana, połowa chorób jest w głowie. Wiele w życiu zależy od nas samych, od nastawienia, od sposobu odnalezienia się. Niech mi pan wierzy. W miarę upływu lat jestem coraz zdrowsza."





i dopiero teraz mogę ogarniać.

6 komentarzy:

  1. "Proszę pana, połowa chorób jest w głowie. Wiele w życiu zależy od nas samych, od nastawienia, od sposobu odnalezienia się. Niech mi pan wierzy. W miarę upływu lat jestem coraz zdrowsza" - wbijam dziś sobie do łba! Bo boli. I dzięki za mądre czytanie. Twoje... i moje ;),

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z migreną nie wygrasz :/
      Ale z każdym dniem jesteś coraz starsza, więc powinno być coraz lepiej. Jeśli wierzyć staruszce ;)

      Usuń
  2. O tak, z każdym dniem jest lepiej. Serio. Aż się boję rozmarzyć jak będzie za kilka lat. Bo dziś jestem staruszką :) lat 53. Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. droga starowinko :) ponieważ na ile się czujesz, na tyle wyglądasz, to pewnie i z lizakiem do twarzy i z podkolanówkami, skoro lepiej z każdym dniem :)

      Usuń
  3. Uwielbiam Cię skak Anko :) A żebyś wiedziała, że jak tylko (o ile?) trafię na emeryturę - to od następnego dnia tylko w kucykach chodziła będę. Już włosy zapuszczam. W pracy nie mogę teraz, bo i tak mają mnie za wariatkę kolorową za bardzo. Bardzo serdeczne uściski ślę i już się wyłączam. Beata

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)